onsdag 6 februari 2013

Februariplanering

Jag har utvecktas mycket under januari. Jag har tagit många kliv framåt. Jag är stolt och nöjd. Nu gäller det att se framåt och koncentrera sig på februarimånadens träning och det jobbet som ska göras. Det gör jag med glädje, men det gäller att hålla fokuseringen uppe och ge allt jag kan under varenda träning.

Jag har gjort en grovplanering för månaden. Den innehåller 10 fotbollspass och 7 gympass. Dessutom ska jag åka till fjällen under några dagar, där jag kommer få annorlunda utmaningar. Jag har tänk mig att åka längdskidor, något pass på gym och troligen åka slalom. Jag är fortfarande lite osäker på det där med att åka utför men jag vet att det mest sitter i huvudet.

Under februari kommer jag har fokus på:
  • Bli starkare baksida lår och vad
  • Bli tryggare med boll, vändningar, riktningsförändringar
  • Öka tempo på bollövningar

Träningsplanering februari
 
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag
Söndag
V6
Fotboll
Fotboll
 
Fotboll
Gym
Gym
 
V7
Fotboll
Fotboll
 
Fotboll
Gym
Fjällen resdag
Fjällen
V8
Fjällen
Fjällen
Resdag
Fotboll
Gym
 
Gym
V9
Fotboll
Fotboll
 
Fotboll
Gym
 
Gym
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att det går framåt! Hoppas du når dina mål med februariträningen.
    / Rasmus

    SvaraRadera